söndag 6 juli 2014

LIVET

Denna extrema trötthet, vad kommer den ifrån? Inte ens duschen och koppen med kaffe verkar kunna övermanna denna trötthet. Försöker göra saker ändå trots tröttheten men det är inte lätt och idag verkar det rent utav omöjligt. Igår var jag nere i hamnen där vi har vårat så kallade centrum, vid namn heter det Klova. Jag lyckades fynda på rean och känner mig mycket nöjd med mina inköp. Och sedan är jag också mycket nöjd över mitt nya utseende här på bloggen, den känns lite mer levande nu vilket jag inte tyckte den var innan så nu ska jag bo in mig och hoppas det känns bra fortsättningsvis. Ska bara försöka få till en header som jag känner mig nöjd med också. Nej nu får jag slänga ihop lite lunch så kanske energin kommer.



Denna klänningen äger jag även en i vit med blåa ränder som ni kan se på bilden nedan.
Dem är helt ljuvliga!




MALIN

Inga kommentarer: