torsdag 10 juli 2014

LIVET

Avslutade en presentjakt i förmiddags vilket känns skönt. I nästa vecka är det tre födelsedagar och en konfirmation, phuuu. Sedan har jag själv en stor sak framför mig så nästa vecka är mer eller mindre fullbokad. När jag avslutade min presentjakt cyklade jag hem och packade badväskan för att glida ner till badet där det var huuuuur mycket folk som helst. Jag hade ställt in mig på att bada, så varmt som det är så känns det som att man är skyldig kroppen det och tror det eller ej men jag badade både en och två gånger. Det var det bästa och skönaste på länge, var som att spola en het stekpanna med kallt vatten fast i det här fallet en het kropp med kallt vatten. Hade det underbart bland klippor och gräs. Avslutar denna dag med en skål full av kall härlig glass tillsammans med en film. Kram.






MALIN

Inga kommentarer: