måndag 14 juli 2014

LIVET

Bjöds ju på middag igår hos familjen och det var riktigt gott med vanlig husmanskost, den godaste spagetti med köttfärssås jag ätit. Innan vi åt middag så fikade vi på mina bullar, alla som smakat dem älskar dem och jag med. Sååååå goda! Efter vi fikat blev det lek och bus med min minsta bonus. Jag var en häst som var mycket busig som kastade av ryttaren så hon flög. Vi dansade och sjöng till mora träsk. Denna lilla tjej har så mycket saker för sig men hon är en mycket smart rolig och god liten tjej som berikar mitt liv med så mycket glädje och skratt. Älskade unge vad jag gillar dig! OCH hela familjen. Vi avslutade kvällen med glass och VM finalen. Tack för en mycket mysig eftermiddag och kväll fina ni.


Ibland kan jag bara inte låta bli.






MALIN

Inga kommentarer: