fredag 18 juli 2014

LIVET

Varför sova när man kan vara vaken? Ja det är min fråga idag. När klockan slog 06.30 vaknade fröken Jonasson pigg i kropp men otroligt trött i huvud. Kunde inte för allt i världen somna om och jag kände ett stort behov för några timmar till men icke. Tur då att jag kunde slå på Rix Fm men godingarna Laila och Benji, en riktigt grym kombo om jag får säga det synd bara att den är tillfällig. Lyssnar ALDRIG på radio hemma annars. Idag var Laila´s sista dag så då är vi lite sentimentala ha ha ha. Och så kom jag fram till radion när man fick ställa vilken fråga man ville till Laila, blev så ställd att jag kom fram så när jag fick frågan hej vem har vi på telefon att jag trodde hon genom att höra min röst och mitt förnamn skulle veta vem jag var, lite smått pinsamt men jag bjuder på det. Trodde för en sekund att jag var den enda Malin i hela Sverige ha ha ha. När jag sedan la till mitt efternamn var det mer självklart för henne vem jag var. Fick pratat med henne efter och vi skratta bara åt det, de blev ju rätt kul. Ska diska upp  lite disk här hemma sedan slå in presenter till födelsedagsbarnet som det vankas kalas hos senare.




MALIN

Inga kommentarer: