måndag 28 juli 2014

LIVET

Oj vad "längesedan" jag skrev här nu men livet springer iväg och det är mycket fokus på annat just nu. Sen sist har jag umgåtts med dem jag håller kärt allra mest, det har vart sol, bad, glass i stora lass, samtal om allt i livet, lite film i väderväxlingarna och såklart har allt innehållit mycket kärlek som alltid. Är så glad nu, så otroligt glad. Min familj är nämligen hemma igen, som jag saknat dem. Igår var jag där på kalas för pappa Claes som fyllde år sedan hängde jag där resten av dagen/kvällen. OCH så fick jag en super fin sommarpresent av dem, en body mist från VS som luktade super gott, älskar den. Vi avslutade med att se en film från Fjällbacka-morden, mycket bra var den. Nu är jag mycket glad att dem är hemma igen, känns skönt och tryggt. I eftermiddag ska bara vi tjejer iväg på lite nöjen, kommer bli super mysigt och kul.




MALIN

Inga kommentarer: