söndag 6 juli 2014

LIVET

Vilken underbar eftermiddag och kväll det blev. Vi cyklade ner till hamnen för att äta glass och vi fick med oss bonus lillebror också. Mycket mysigt, solen gassade och det vimlade av folk som gick längs hamnen. Dem båda bonusarna kivades lite i slutet och jag fick snällt säga åt dem, när vi sedan gick mot cyklarna sa bonus lillasyster -vill du verkligen ha barn Malin? hon är så otroligt rolig denna lilla tjejen då tyckte hon kanske att jag hade fått nog för att dem kivats men nej då mitt svar blev ett klart ja på den frågan. Att skaffa barn är min mening. Efter glass begav vi oss till badet, bara jag och lilla H. En otroligt mysig timma fick vi nere vid badet, jag vadade fötterna bara vilket lilla H in princip också gjorde hon tycket maneterna var läskiga, så vi roade oss i sanden mest. När vi sedan kom hem spelade vi plockepinn tills mamman i huset kom hem och då blev det mat. Vi avslutade med en kopp kaffe glass prat och häng på utsidan. Så otroligt mysigt. En underbar dag helt enkelt.














MALIN

Inga kommentarer: