måndag 7 juli 2014

LIVET

En dag med full agenda. Jobb från morgon till eftermiddag. Sedan lite nödvändig handling för att komma hem och ta tag i lite grovstädning. Torkade av alla mina luckor och skåp i köket + rengjorde ugnen. Sedan har jag även dammat av hyllor och hörn i hela lägenheten även golven fick sig en dammsugning och moppning. Känns så rent och fräscht här hemma nu vilket jag gillar, efteråt belönade jag mig med att slänga upp fötterna på soffan med en kopp. MEN nu är jag helt slut och jag har dragit på mig sådan hemsk spänning och värk i nacke och uppåt, blir vetevärmaren och soffan innan sängen kallar. Det finns en mycket glädjande sak mitt i värken och spänningarna dock, precis haft kontakt och uppdaterat mig med en person som vart mycket betydelsefull i min resa och som för all tid kommer finnas i mitt hjärta. Var riktigt längesen vi prata nu så det kändes glädjande och skönt. Känner mig tacksam! Släcker ner här nu men är tillbaka snart igen. God natt och sov gott.




MALIN

Inga kommentarer: