onsdag 2 juli 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Jag var ute och åt lunch idag. På väldigt väldigt länge så kom oroligt mående in i bilden, blev faktiskt lite förvånad. Kände hur jag inte riktigt kunde fokusera, hur jag blev mycket stressad och obekväm. På sättet jag åt lunchen hur jag inte kunde hänga med i samtalen hur jag kände att ja inte fick fram ord, det var riktigt jobbigt och blev inte den lunch jag hade tänkt. Även fast det är mest ljusa dagar i mitt liv nu efter allt jobb och slit så kommer det komma sådana dagar som denna men den är så mycket lättare att ta sig igenom idag än för 6 månader sedan. För 6 månader sedan skulle jag förmodligen inte ens gå ut och äta lunch alls, en enorm ångest och stress satte ofta käppar i hjulen. MEN idag kan jag gå ut och äta lunch OCH ta mig igenom ett oväntat oroligt mående. Kanske inte på det sätt jag vill men dit kommer jag en dag också, jag lär mig varje dag. Var sak har sin tid. Jag vet att jag gör fel och att jag begår misstag men jag lär mig utav dem och jag erkänner dem! Så imorgon ska jag göra det jag kan för att rätta till ett av dem. Våga erkänna våga vara ärlig och stå för vem DU är.




MALIN

Inga kommentarer: