måndag 28 juli 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Tänk vad du kan ta dig igenom med lite vilja tålamod och styrka. Jag blir lite smått rörd när jag tänker på allt jag tagit mig igenom och vart jag befinner mig idag. Starkare stabilare och lyckligare än någonsin! Jag är fylld med livlust!!!! Innan var det mycket svagt ostabilt och olyckligt. Livslusten fanns inte alls vilket är lite hemskt och obehagligt att tänka på idag faktiskt med det är något jag bearbetar med tiden som mycket annat. Om någon skulle fråga mig vad mitt bästa tips är för att orka hålla ut så är mitt svar: hålla hårt i det/dem som får dig att må bra, det som får dig glad, det som får dig att skratta och det som lyfter dig. Det är ju olika från person till person vad det är men jag kan med 99% säkerhet säga att det är ett vinnande tips i alla lägen. Kan jag på något sätt hjälpa personer i liknande sits så finns jag här, man kan också mejla mig! Tveka inte, anledningen till att jag skriver så öppet om detta är för att kunna på något sätt hjälpa stötta och visa att allt kan bli bra igen. Är ett levande bevis på det! Stor kram till er alla.




MALIN

Inga kommentarer: