måndag 11 augusti 2014

LIVET

Det har grejats och burits här hemma idag. Min efterlängtade säng kom i förmiddags och när den väl kom så kom också mina underbara hjälp bärare. Efter lite slit så fikade vi innan dem lämnade och jag fortsatte greja hemma. Tyvärr så fick jag inte allt till sängen idag då alla kollin inte hade kommit in till terminalen av någon anledning så än kan jag inte sova i den, väntar på gaveln och benen tills dess funkar min stora goa soffa som säng. Också så är mitt köksbord äntligen på plats, jag är så grymt nöjd och stolt över att jag gjort det själv. Efter en heldag hemma tog jag en kvällspromenad som var helt underbar och blev förvånad över hur bra min kondis var för att inte vart ute på länge. Avslutade sedan denna sista semesterkväll på absolut bästa sätt med den absolut bästa underbaraste och finaste familjen som också är några utav dem som jag haft en underbar sommar tillsammans med, tack för allt i evighet. Så tacksam!








MALIN

Inga kommentarer: