måndag 18 augusti 2014

LIVET

Är otroligt nöjd med min nya header som ni kan se ovan. Otroligt nöjd!! Har haft en annars skön och lugn dag idag. Lite tvätt lite ärenden och lite fix, ja ni vet sånt där nödvändigt ont. Men emellan och efter allt det så har jag hängt med några av dem bästa jag vet. Vi har vart vid havet en stund handlat och avslutat med idol premiären och mys. Älskar min underbara fina familj!!
Glad jag har er.

När jag låg där på bryggan idag så kom alla dem saker som jag känner mig ledsen och besviken över till mig och på något sätt kändes det som att vinden tog allt och förde det så långt ner på havets botten det kunde för efter en stund så kände jag mig lättare, som att vinden tog bort det. Har verkligen allt det som behövs precis ett stenkast ifrån mig, det är verkligen balsam för själen. Och imorgon är det tisdag vilket betyder prat-is och det ska bli underbart att få komma dit, mycket som behöver läggas från mina axlar. Sedan när jag kommer hem väntar häng och mys med en god vän. God natt!






MALIN

Inga kommentarer: