fredag 22 augusti 2014

LIVET

Måndag 11 augusti skulle min säng levereras till mig vilket den också gjorde men det var bara 1/3 kollin som kom då transportfirman bara fått in ett. Fick trösta mig med att resten skulle förhoppningsvis komma på onsdag samma vecka. Mycket riktigt kom en leverans då MEN endast 2/3 kollin p.g.a samma orsak som jag skrev innan. Tänkte ja men det kommer väl på fredag då. Men icke!! Då satt jag här hemma med säng och gavel men inga ben. Fick ringa och fråga vart mina ben sprungit iväg någonstans, det visste dem då inte så en reklamation fick göras och igår kom ett efterlängtat sms om att paket skulle levereras idag 22/8. Som jag väntat, så efter 1,5 vecka på soffan och väntan står min säng nu uppe komplett och nybäddad. En underbar känsla!! Så inatt sover jag för första gången i min nya fina och STORA säng. Imorgon ska jag justera och ändra på väggen sängen står mot då det inte riktigt blev bra då gaveln kom på det. Kommer bli så bra när det är klart. Efter 16 år i min gamla säng var det högt tid för en ny, är så glad för den. Först blir det en film och lite mys nu sedan väntar min säng, första gången på länge jag ser fram emot att lägga mig. God natt och sov gott där ute.




MALIN

Inga kommentarer: