söndag 24 augusti 2014

LIVET

Det är en underbar helg som går till ända för min del. Jag har fått sova som en prinsessa mina två första nätter i min nya säng och jag ÄLSKAR den. Jag har också fått umgås med två älskade och underbara vänner. Också har jag återförenats med mina älskade småtjejer för några timmar då dem var här ute på ön på träningsläger, det var det absolut bästa jag fått göra på länge att få krama om och pussa på dem. Kärlek i allra högsta grad!! Avslutar denna underbara helg med min älskade familj vilket jag ser fram emot då det var några dagar sedan jag träffade dem, det blir film och mys hos dem ikväll så nu väntar en dusch mm innan jag går till dem. Jag hoppas ni haft en minst lika bra helg som jag?




MALIN

1 kommentar:

Joanna Halvardsson sa...


hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna valfria varor till ett värde av 1000 kr från love of brand.com som har massa väskor för både killar och tjejer!
http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-fran-produkter-for-1000-kr-fran.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram