onsdag 27 augusti 2014

LIVET

En bra dag med full fart och maximalt utnyttjande av tiden minst sagt. Startade dagen med jobb där underbar kollega bjöd på lyx frukost, var inte alls dumt att få starta dagen på det viset. Efter att checkat av jobbdagen så var det presentjakt och med det inhandlat flög jag vidare på min blåa fara mot andra ärenden men stoppades på halva vägen då jag mötte en av mina älskade vänner, slutade med att vi gick ärenden tillsammans och åt glass. Fick dock fortsätta resterande ärenden på egen hand då ett barnvaktspass väntade hos bästa familjen, väl där kunde jag landa och pusta ut. Tröttheten blev ett faktum. Stannade till kvällen, det blev idol och mys hos dem. Älskar min familj. I helgen åker jag med dem till Liseberg då dem ville jag skulle åka med, hur gulligt och värmande är inte det då. Dem betyder oerhört mycket för mig och är något utav det bästa jag har. Är så tacksam och glad! Är hemma i min soffa nu och ser på mina nya lyktor som står på mitt nya fat, är så nöjd. Älskar ljus och lyktor!!!! Lite mys nu sedan väntar sängen och ladda batterierna för ännu en fullspäckad dag. Hoppas ni också haft en bra dag!








MALIN

Inga kommentarer: