söndag 31 augusti 2014

LIVET

Fick en liten överraskning igår eftermiddag, nämligen min lilla solstråle. Hemma som hon känner sig så tog det bara en liten stund innan hon somnade så då passade jag på att göra mat. När lill fisen behagade sig att vakna mös vi lite innan vi cyklade till affären för att handla lite gott och blandat för att sedan komma hem igen där lite mat väntade. Sedan kom en vän som planerat och vi kollade på en mycket bra film som heter Endless Love. Idag taggar vi för Liseberg med bästa familjen! Lite regn har väl aldrig stört oss. Ikväll kommer den tredje och sista delen om min depression jag skriver om just nu, absolut inte sista för all framtid. Jag känner mig faktiskt riktigt glad och pigg idag så det tänker jag ta vara på. Önskar er ALLA en alldeles underbar dag för det ska jag och min lilla solstråle ha!










MALIN

Inga kommentarer: