söndag 3 augusti 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Ibland blir det för mycket även för mig. Skillnaden idag är att jag kan balansera upp det och rensa bort det som bara tar energi bättre än innan. Fast jag kan ändå känna att det blir för mycket och det har utvecklats i mycket ångest dem senaste dagarna vilket är otroligt frustrerande, som att någon har ett ständigt strypgrepp på dig som gör det tungt att andas. Känner mig också lite nedstämd och det känns tråkigt för det tillhör inte mig längre känns det som men jag är mycket medveten om varför så inom ett par dagar hoppas jag all ångest är borta och att jag känner mig lättare igen. Jag låter det som kommer komma. Tills dess håller jag extra hårt i det som gör mig glad och lyfter mig! Stor kram till er som behöver.




MALIN

Inga kommentarer: