måndag 1 september 2014

LIVET

Dagarna har gått i ett rasande tempo sedan i lördags då min lilla solstråle kom, mycket har hunnits med och hänt på dessa dagar. Liseberg får iallafall 5/5 kaniner av mig och lill fisen. Hon hade super kul med mig, med familjen som hon tycker så mycket om och med alla attraktioner hon fick åka. Och tror det eller ej men till och med jag fick åkt lite, det blev FlumeRide som jag alltid älskat sedan väntade Balder och till sist avslutade jag och Ebba (äldst av barnen i min bonusfamilj) med AtmosFear. Ja ni läste rätt, JAG vågade mig in, upp och ner i denna åkattraktion. Hela upplevelsen var som att det här är sista dagen i ditt liv! Och väl fast 146 meter upp i luften innan den släppte hade jag två tankar i mitt huvud som jag minns, släpp den släpp den släpp den som jag upprepade otroligt många gånger och VAD GÖR JAG HÄR? MEN jag måste säga att jag älskar den med en skräckblandad förtjusning, fick sån sjuk adrenalinkick och glädjekick efter. Men var också som en spagetti och händerna skakade som asplöv, ångrar mig dock inte. Att släppa loss barnet inom sig själv ibland är bara nyttigt tycker jag och igår fick jag göra det. Tack familjen och min lilla solstråle för en av dem bästa dagar på länge, så kul och så mysigt! Man kan summera dessa dagar precis som Lisebergs åkattraktion AtmosFear. Allt är i sin ordning igen och det känns mer än skönt. Ska ge lill fisen lite mat nu sedan ska vi cykla hem till hennes mamma igen som hon har längtat efter. Här kommer en liten bildbomb från senaste dagar.




video










MALIN

Inga kommentarer: