onsdag 3 september 2014

LIVET

Jag ogillar verkligen hur jag känner mig och har känt mig de senaste dagarna. En enorm stress oro och press både i jobbet och i mitt privata liv. Upplevelsen är ändå att jag lyckas hålla ihop det hyfsat men idag när jag satt i lunchrummet på jobbet sa min kropp ifrån ändå inifrån och ut. En värk i axlar nacke och huvud som bara eskalerade, minsta rörelse med huvudet och hela rummet snurrade. Blev hastigt helt matt och tom i huvudet, kunde varken tänka eller få fram ord. Det oroar mig att denna värk inte ger med sig trots så mycket behandlingar jag fått/får för det! I snart ett år har detta pågått. Har en tendens till mycket inre stress vilket oroar mig för jag vet vilken negativ effekt den har på mig. Är det den som spökar nu eller är det något annat? Fixar mycket idag som jag inte gjorde för ett år sedan men när jag upplever denna inre stress så funkar det inte. Allt bara snurrar och jag kan inte tänka. Känns som jag skulle behöva gå i ide och sova en vecka. Behöver verkligen ladda mina batterier känner jag! Det är alldeles för mycket just nu. Att jag är ledig imorgon kunde inte komma mer lägligt, jobb på fredag igen men sedan ledig lördag-tisdag och då ska jag vila.




MALIN

Inga kommentarer: