måndag 15 september 2014

LIVET

Är det inte det ena så är det de andra. Efter att all stress och oro äntligen lagt sig så skulle det bytas ut mot en orkeslös kropp, tryck i huvudet, yrsel och illamående. Är rätt trött på att inte känna mig 100% bra! Så jag överväger ett besök till vårdcentralen om det inte ger sig snart. Det här illamåendet är inget roligt alls, hela dagen igår låg jag utslagen på soffan och minsta rörelse gjorde mig spyfärdig. Mycket frustrerande! Jag hoppas ni mår betydligt mycket bättre. Imorgon väntar pratis i stan sedan jobb på kvällen, längtar så till pratis så det ska bli skönt. Hon är en av dem absolut bästa personer jag har i mitt liv och jag är så tacksam att hon alltid kommer finnas kvar. Efter att ha kommit hem från jobbet nyss så ska jag nu äta lite kvällsmat och kolla på PLL. Önskar er alla en fortsatt fin kväll och vecka!




MALIN

Inga kommentarer: