tisdag 2 september 2014

LIVET

Om ändå dygnet hade mera timmar ibland. Imorgon kväll lovar jag att tredje och sista delen kommer. Idag har vart en ända låååååång jobbdag, bra men lång. Vi startade med Ikea och inköp av möbler plus smått och gott som vi behövde till jobbet. Fick en del saker jag själv med, lite upp bunkring av ljus inför hösten b.la. Väl hemma igen åkte jag till kontoret för att skriva ut mitt utskick så när det var klart väntade vikning av 350 brev som ska skickas iväg imorgon, 2 timmar senare var jag klar, det har hängt över mig så känns bra att det är gjort nu. Tänker inte fortsätta tråka ut mig själv eller er med mer av min dag som mest innehållit jobb faktiskt. Är helt slut och dränerad på energi så nu väntar sängen så jag kan ladda på men ny energi inför morgondagen. MEN jag är så tacksam, alltid.






MALIN

Inga kommentarer: