tisdag 9 september 2014

LIVET

Känns inte ovanligt att dagarna och vardagen bara springer förbi längre. Jag fick iallafall 2/4 dagar med ro och vila, dem dagarna vilade jag verkligen och tog det lugnt. En dag gick jag inte ens utanför dörren. OCH stressen har lagt sig mer eller mindre, har lite kvar p.g.a två situationer men det är mer positiv stress kan man säga. Imorgon börjar jobbdagarna igen och lite mer speciella punkter vissa dagar. Ikväll har jag två av alla mina älskade tjejer hos mig över natten, lillfisen kom redan tidigt i morse. Vi har haft en mycket bra dag, efter hämtning på skolan väntade lek och bus hos mina bonusar sedan mys hemma med middag och film. En grymt bra dag helt enkelt. Här kommer bilder. Kram!





Den här kvinnan är den absolut bästa som finns!








MALIN

Inga kommentarer: