torsdag 11 september 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Helt dränerad på energi ork och lust. Det har vart intensiva dagar och mycket uppochner! Inre stress som skrämmer mig då jag är rädd att falla tillbaka då den inre stressen påminner mig om hur allt var. Allt jag har jag gjort i dagarna har jag velat göra men jag har gått över min gräns och det får jag betala för nu. Jag är besviken och arg på mig själv att jag inte lyckats balansera det bättre men jag accepterar mig själv fullt ut och accepterar läget som det är nu. Fick hålla kaffekoppen med två händer p.g.a att jag skakade så mycket, kallsvettades, ögonen sved och tårades, kroppen var helt utan kraft och huvudet var inte alls med. Funkar inte riktigt som jag ska om man säger så. OCH det är denna förbannade inre stressen och min hela tiden välvilja/omtanke för andra som ställer till det. Idag funkar mitt liv och min vardag lika bra om inte bättre sedan jag gick in i min depression men när vi kommer till den inre stressen så låser sig allt. Men jag ska öva och tänka på allt det som pratis sagt till mig idag! Det är bara väldigt jobbigt när man hamnar där. Oavsett så känner jag mig ändå glad och tacksam vilket jag lägger fokus på nu. Jag lovar mig själv att ta hand om mig själv riktigt ordentligt nu så får ni lova mig att se till er själva först och inte gå över era gränser, du hjälper dig själv men också dina närstående. DU är den viktigaste personen i ditt liv!




MALIN

Inga kommentarer: