söndag 12 oktober 2014

LIVET

En lång och mysig morgon utan måsten var precis vad jag behövde igår. Därefter cyklade jag en liten sväng, också förbi jobbet och sedan affären för att till sist nå min slutdestination hos min älskade vän. Vi drack kaffe, pratade och umgicks i timmar. Hon i morgonrock och jag i mina kläder jag sovit i, ja vi kan vara precis dem vi är och komma som vi är utan att det är något konstigt och det älskar jag. Har också såklart busat med min solstråle Isadora och myst med lilla E emellanåt. Älskar min vän något otroligt, finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet för henne och vår vänskap. Hennes töser är en stor och underbar bonus, älskar dem minst lika mycket. Så tacksam! Tack för att ni förgyller mitt liv med så mycket kärlek, glädje, skratt, ljus och värme. När jag sedan skulle gå hem tog vi en liten promenad tillsammans till affären och min lilla solstråle skulle sitta bak på Malins cykel såklart. Väl framme väntade jag och lilla E utanför medan min vän och Isadora gick in i affären för att köpa lördagsgodis. När dem sedan var klara cyklade jag hem. Hemma väntade bullbak, matlagning, dammsugning och dusch. Och nu ligger jag helt slut i soffan, strax väntar sängen och imorgon väntar jobb på morgonen - förmiddagen. God natt och sov gott.

Lyckan när Malin kommer med kakor.




Malin älskar dig.







MALIN

Inga kommentarer: