onsdag 15 oktober 2014

LIVET

Känns som rätt beslut att pausa denna blogg för ett litet tag eller för alltid, tid och rum får avgöra hur det blir. Anledningen känns tråkig men nödvändig för mitt bästa framförallt men också för mina nära. Denna blogg står kvar som den är tills jag vet hur jag vill göra. Så länge bloggar jag på annan portal i ny blogg som är skyddad. Hoppas lusten och inspirationen hittar mig igen då jag vet personer som känner igen sig i mina tankar och känslor om min resa som jag delar med mig av och kanske också personer som finner en hjälp/tröst i det jag skriver om. Jag önskar och hoppas kunna fortsätta dela med mig av min resa och min vardag igen inom kort. Men nu känner jag ett större lugn inom mig och att jag har kontroll över vem som får tillgång till mig och mitt liv. Tack för att ni tittar in och läser. Kram!




MALIN

Inga kommentarer: