onsdag 8 oktober 2014

LIVET

Ja just nu blir det många inlägg under livet och endast för att allt är så otroligt bra, jag mår så otroligt bra och jag har dem mest fantastiska människorna nära mig. Åt lunch ute idag med mycket trevligt och mysigt sällskap, prat mellan himmel och jord. Därefter väntade prat, mys och dokumentär med min fina vän. Och dem små trollen var ju såklart med på ett hörn. Sedan väntade en promenad hem till familjen där jag åt min soppa som jag handlat på vägen, alltid mysigare att äta tillsammans med någon och familjen är ju den bästa. Vi pratade och umgicks, hade det allmänt bra och trevligt helt enkelt. Strax ska jag knyta ihop denna dagen och krypa ner i min älskade säng, det är så skönt med en stor och ordentlig säng. Imorgon väntar jobb och sedan ska jag få hem mitt sidobord som jag köpt. Längtar! God natt och sov gott på er.







MALIN

Inga kommentarer: