torsdag 9 oktober 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Nu har jag bestämt mig. Jag vill fortsätta kunna nå ut till er som finner lite hopp och styrka i det jag delar med mig utav från min depression mm, jag vill nå ut till er andra också som följt mig under en lång tid i min vardag och i min resa jag gjort. Vill du fortsätta följa mig i det jag delar idag och i kommande stora förändringar ber jag dig kommentera detta inlägg med din mejladress så jag kan lägga till dig i min läsarlista så du kan fortsätta följa mig och läsa om det jag delar för nu kommer jag låsa denna blogg på obestämt tid och jag har även börjat förbereda en flytt till en annan bloggportal men det får ni såklart veta när det sker men även den kommer vara låst. Varför detta sker nu finns det olika anledningar till men det är något jag funderat på länge, det är för min skull och för mitt livs bästa också för mina näras skull. Helgen ut håller jag denna blogg öppen så alla hinner får en chans sedan låser jag den! Må gott och sov gott.




MALIN

Inga kommentarer: