måndag 8 december 2014

ÄMNE

Har tänkt lite det senaste på ett visst ämne som jag nu måste skriva av mig lite om.

Vad är det som driver människor att medvetet vilja förstöra för andra? Att medvetet såra? Förstöra med falska påståenden. Såra med hårda ord. VAD FAN FÅR MAN UT AV DET? Om någon kan svara mig på det skulle jag vara tacksam. Man kanske väljer bort personer i sitt liv och det har man gjort av en eller flera anledningar. Att man har valt bort dem får man respektera, det måste man respektera. Gör dem inte det och inte tar ett steg tillbaka, visar det sig ännu tydligare varför man valt bort dem. Oavsett situation, känslor eller tankar från en själv så MÅSTE man respektera varandra och inte klampa i klaveret. Gör man det, ja då har man gjort bort sig för all framtid. Då är jag glad att jag är jag och att jag handlat som jag gjort i situationer, för jag vet att det har vart rätt och schysst. Det finns INGET eller INGA som kan förstöra det jag har idag och den enorma styrka jag byggt upp inom mig!! Jag vet vem jag är och vad som är viktigt för mig, det kan aldrig tas ifrån mig. Ni kan kasta elden och låta den brinna för den kommer aldrig att fatta sig i mig eller på mig, ni själva kommer brinna upp med den. Så innan ni ger er in i leken, tänk er VÄLDIGT noga för!




MALIN

Inga kommentarer: